Sunday, February 19, 2012

11:11 LIVE from Aurora!

At my concert in Aurora on Valentine's Day, I performed my first single, 11:11.
 It was amazing(: Here's the video from it, and if you want, here's the link to buy the song on iTunes!

24 comments:

  1. Austin <3 <3 #MCC come visit! <3
    11:11 was just so amazing <3

    ReplyDelete
  2. you are soo amazing. & that girl that got to meet you is sooo lucky. i would diee to meet you !!! im gonna be at one of your concerts, no doubt. i will do anything it takes. i love you soooo muchh :') you dont even knoww

    ReplyDelete
  3. Ur mi gravity, I cant say i love you because i feel way more then that.

    ReplyDelete
  4. Come to Grand Junction! It's close...

    ReplyDelete
  5. u r AMAZING <3 love u austin <3

    ReplyDelete
  6. that was the best day of my life!<3 i love 11:11 and sorry for my hair getting caught in ur earring, i didnt know, i feel bad

    ReplyDelete
  7. I've got a question, what is your motto and what is the point with it?

    ReplyDelete
  8. Idk why everyone compares you to Justin bieber. Your not even close to him. Your a million
    Times better but that's just my opinion. :)

    ReplyDelete
  9. i was just wondering if you got my cd in the mail

    ReplyDelete
  10. hey you sing the best out o you and cody simpson i llove you!!!!!!.................... all i want is you to message me back!!!! please!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  11. this is my song i probably listen to it more than a thousand times a day!!! Austin your amazing keep up the amazing singing and we will keep supporting!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  12. omg i cant believe i was there on valentines day !!!!!!! It was so fun!!!!!
    Mahomie 4 life <3

    ReplyDelete
  13. OMG that was amazing wish i could hae been there !! your soo amazing at what you do and soo inspirational xxx never syop doing what you are good at <3 MAHOMIE FOR LIFE <3 follow me on twitter @mia_osborne xxxx muclove :)

    ReplyDelete
  14. Words cant describe how muxh i love you austin ,you mean the world to me <3

    ReplyDelete
  15. Was incredible, I loved! You're so cute! it seems like an angel... <3

    ReplyDelete
  16. My Name is Aurora<33 and my birthday is on June 22, the same day as your next concert!!! :D ily!! Mahomee fur lifee!(:

    ReplyDelete
  17. i love that song and who did u write that song for i love it and may u write a song for me lolz i love u and u r my favorite singer EVER!!!

    ReplyDelete
  18. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete